Viac

    5 kníh o marketingu, ktoré sa oplatí prečítať

    Ak sa točíte okolo online marketingu a tejto téme sa chcete venovať aj do budúcna, mám pre vás zoznam 5 kníh, ktoré by ste si mali prečítať.

    Každá z kníh ma niekam posunula. Niektoré ma doslova ovplyvnili a inšpirovali. Informácie z kníh som implementoval do svojho podnikania a výsledky na seba nenechali dlho čakať.

    Tu je zoznam mnou odporúčaných 5 kníh na tému marketing, ktoré si treba prečítať:

    1. Roztoč to!

    Roztoc to

    Začni zarábať na tom, čo ťa najviac baví.

    Táto kniha ma ovplyvnila asi najviac. A nehovorím len o biznise a marketingu. Jednoducho vďaka knihe “Roztoč to!” zistíte, ako sa dajú zarábať peniaze online na tom, čo vás baví najviac.

    2. Nové pravidlá marketingu a PR

    Nové pravidlá marketingu a PR

    Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov

    Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

    3. Okouzlení

    Okouzlení

    Okúzliť zákazníka je pre podnikateľa to najdôležitejšie. Autor tejto knihy presne popisuje, ako dosiahnuť stav okúzlenia.

    4. Ukaž, co děláš!

    Ukáž co děláš

    10 způsobů jak sdílet svou kreativitu a být objeven.

    Môj najnovší prírastok do knižnice. Vďaka tejto knihe zistíte, že nemusíte byť génius, aby ste mohli so svetom zdieľať svoje dielo. Zistíte, že podeliť sa každý deň o kúsok svojej práce je lepšie, než tajne pracovať na svojom životnom diele.

    Dozviete sa cenné rady na tému ako sa nezmeniť na “ľudský SPAM”. Ako povedal Honoré de Balzac:

    Najväčším problémom, ktorým musí umelec vyriešiť, je ako zariadiť, aby si ho všimli.


    5. Marketing na twitteri

    Marketing na twitteri

    Vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci.

    Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.

    Lukáš Mikulaško

    Som online podnikateľ a marketér. Momentálne blogujem na svojom blogu mikulasko.sk a rozbieham projekt iamcool.sk

    Zaujímam sa o osobný rast, sociálne siete a online marketing.

    Momentálne píšem svoj prvý e-book o budovaní osobnej značky.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Predchádzajúci článokPríbeh o tesárovi
    Ďalší článokProdukt vs. kompenzačný plán (MLM)

    Podobné články