V prvej stovke

O americkej celebrite je čoraz známejšie, že vďaka rôznym produktom dokáže pretvoriť svoje meno v závideniahodný zisk. Od parfumov cez oblečenie až po sociálne siete či aplikácie.

Práve vďaka aplikáciám sa jej podarilo rozšíriť svoje výnosy a dokonca obsadila júlovú titulku magazínu Forbes. V stovke celebrít skončila totiž na 43. mieste v ich zárobkoch za tento rok.

A dokonca až 40 percent jej zisku plynulo z mobilných hier a aplikácií, ktoré si stiahlo viac ako 45 miliónov ľudí.

Biznis s privátnymi letmi

A s týmito rozbehnutými ambíciami sa najnovšie pustila do nového biznisu. Prinajmenšom v jeho propagácii. Zapáčil sa jej privátny start-up JetSmarter.

Ako uviedol samotný start-up, jeho servery „spadli“ potom, čo správu o tejto aplikácii publikovala práve Kim Kardashian prostredníctvom sociálnej siete. A to už prvýkrát. Odvtedy o aplikácii písala Kim hneď niekoľkokrát a doslova prispela k raketovému štartu spoločnosti.

O čo vlastne ide? Súkromný letecký start-up spája podľa sloganu luxus s logikou. A to sa „Kardashianke“ páči. Touto službou je údajne fascinovaná, ako uvádza vo svojich statusoch.

JetSmarter je postavený na jednoduchom princípe členstva a klientovi umožňuje vopred uhradiť ročný členský poplatok, ktorý mu slúži na to, aby mohol lietať zadarmo na letoch, ktoré nemajú dostatok pasažierov.

Členovia, ktorí zaplatia viac peňazí, majú aj možnosť prenájmu vlastných lietadiel prostredníctvom aplikácie.

„Vytvorili sme trhovisko pre desaťtisíce nevyužitých lietadiel a nevyužitých miest v súkromných tryskáčoch na svete. Poskytujeme ich ako chartery alebo individuálne miesta, a to pomocou jednoduchej aplikácie,“

uvádza Paul Grusevich, šéf JetSmarteru.

Pridaná hodnota lietania

Dodáva, že služba má najmä výhody, pretože členovia JetSmarteru používajú na súčasných charteroch, ktoré majú kompletný servis a komfort, len voľné miesta.

„A keďže našimi členmi sú najmä lídri v biznise, športové hviezdy či hviezdy šoubiznisu, mnohí považujú známosti, konverzácie, ktoré sa udejú na týchto letoch za skvelú pridanú hodnotu,“

dodáva Grusevich.

Len čo máte zaplatený členský poplatok, všetky služby lietania využívate zadarmo. Extra miesto, ktoré by ste požadovali, je za zlomok normálnej ceny.

Ako uviedol Grusevich, svojich členov nenútia uverejňovať promo ich služby, ale je na nezaplatenie, ak to niekto z ich prominentných klientov urobí.

Kardshianová tvrdí, že službu len využíva a nijako sa nepodieľa na jej zisku, čomu viacerí neveria. V každom prípade funguje to pre obe strany veľmi dobre.

Hviezdy investujú

Fakt, že známe mená v biznise robia zisk, má dosvedčovať aj najnovší počin inej športovej celebrity Kobeho Bryanta. Basketbalista sa po svojej hviezdnej kariére v NBA rozhodol privoňať k finančným trhom.

Ťažko povedať, nakoľko im rozumie, ale v pláne má vytvorenie investičného fondu s veľkosťou takmer 100 miliónov dolárov.

Jeho partnerom v investičných snahách je spoločník Jeff Stibel. Ich cieľom je preinvestovať kapitál v priebehu najbližších rokov, a to do dátových, technologických a mediálnych firiem.

AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?