test
Viac

    Nový Mercedes-AMG E 43 4MATIC s upraveným motorom V6 biturbo

    Prvá z najvýkonnejších špičkových motorizácií podnikateľského sedanu: nový Mercedes-AMG E 43 4MATIC s upraveným motorom V6 biturbo 3,0-litra (295 kW/401 k; 520 Nm), ktorý šprintuje z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy a maximálnu rýchlosť má elektronicky ohraničenú na 250 km/h

    Prvá z najvýkonnejších špičkových motorizácií podnikateľského sedanu: nový Mercedes-AMG E 43 4MATIC s upraveným motorom V6 biturbo 3,0-litra (295 kW/401 k; 520 Nm), ktorý šprintuje z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy a maximálnu rýchlosť má elektronicky ohraničenú na 250 km/h, sa začne dodávať (aj na Slovensko) v septembri 2016. Premiéru mala na autosalóne v New Yorku.

    Mercedes-AMG E 43 4MATIC (W 213) 2016

    Sériový pohon všetkých kolies AMG Performance 4MATIC prináša aj v modeli E 43 optimálnu trakciu a vysokú agilnosť (hnacia sila je medzi prednú a zadnú nápravu rozdelená s dôrazom na zadnú nápravu v pomere 31:69).

    Športovo-dynamická jazda v Mercedes-AMG E 43 4MATIC

    Mercedes-AMG E 43 4MATIC (W 213) 2016

    Na športovo-dynamickom jazdnom výkone sa spolupodieľa aj automatická prevodovka 9G-TRONIC so skrátenými časmi preradenia, nanovo nastavený športový podvozok na báze viackomorového vzduchového pruženia a športové parametrické riadenie s variabilným prevodom a menším prevodovým pomerom.

    Mercedes AMG E 43

    Tlačidlom sa dá vyberať z piatich jazdných programov DYNAMIC SELECT: Eco, Comfort, Sport, Sport Plus a Individual.

    Navyše je možná voľba manuálneho režimu, (radenie výlučne páčkami na volante) či priamo výber jedného z troch jazdných stupňov (Comfort, Sport, Sport Plus) nastavenia tlmenia podvozka.

    „Nový model E 43 4MATIC poskytuje kombináciu strhujúcej dynamiky jazdy a úspornosti zodpovedajúcej dnešnej dobe. Preplňovanie dvoma turbodúchadlami, výpožičky z motoristického športu a charakteristický dizajn AMG signalizujú našim zákazníkom už na prvý pohľad: aj nová Trieda E z dielne AMG ponúka nefalšovaný jazdný výkon, skombinovaný s najmodernejšou technikou a intenzívnym emocionálnym zážitkom,“

    vyzdvihuje Tobias Moers, riaditeľ spoločnosti Mercedes-AMG.

    Príslušnosť k rodine AMG pri E 43 4MATIC potvrdzujú navonok okrem iného tri veľké otvory v spojleri predného nárazníka, dve elegantné priečne plutvy na vonkajších chladiacich otvoroch či diamantová maska chladiča s pochrómovanými kolíkmi.

    Mercedes AMG E

    Rovnako ako 19-palcové disky AMG z ľahkej zliatiny s dizajnom piatich lúčov a dve pochrómované koncovky výfuku so vzhľadom štyroch vetiev i ozdobný prvok spojlera zadného nárazníka vo vzhľade difúzora.

    Interiér v Mercedes-AMG E 43

    Mercedes AMG E 43

    Interiér s čalúnením v imitácii kože obsahuje viaceré individuálne detaily. Športové sedadlá majú zlepšenú bočnú oporu a tiež svojskú kresbu i červené ozdobné švy.

    V čiernej koži napa s červenými kontrastnými ozdobnými švami je vyhotovený aj ideálny dole sploštený multifunkčný športový volant.

    Mercedes-AMG E 43 4MATIC (W 213) 2016

    Združený prístroj AMG optimalizovaný na dynamickú jazdu zahrnuje dva okrúhle tubusové ukazovatele, multifunkčný farebný displej s uhlopriečkou 11,4 cm (4,5″), RACETIMER a stupnicu do 280 km/h s podkladom šachovnicovej zástavy.

    Mercedes-AMG E 43 4MATIC (W 213) 2016

    E 43 4MATIC ponúka tiež viaceré prvky výbavy na želanie: od sedadiel AMG so zvýšenou bočnou oporou až po kolesá s priemerom 20 palcov v dvojfarebnom dizajne.

    Pozrite si celú galériu Mercedes-AMG E 43

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články