test
Viac

    Poistenie ÁNO či NIE? Pre niekoho je nevyhnutné , pre iného naopak NIE!

    Pokiaľ si platíte zmysluplné poistenie tak sa dlhodobého finančného výpadku nemusíte obávať. Keď je reč na tému zmysluplné poistenie, tak to je kapitola sama o sebe, lebo v praxi si drvivá väčšina ľudí platí poistenie, ktoré by im nepomohlo vôbec alebo iba symbolicky...

    POISTENIE NEVYHNUTNE NEPOTREBUJETE!

    Debatu na túto tému vediem väčšinou s klientmi, ktorí sú zabezpečení iným spôsobom a podľa môjho názoru nie je vždy nevyhnutné platiť poisťovni za ochranu. Reč je samozrejme o poistení osôb, nie o poistení majetku.

    Väčšinou sa jedná o klientov, ktorí vlastnia niekoľko nehnuteľností alebo iný majetok, ktorý je možné v prípade potreby predať a získané finančné prostriedky použiť na dlhodobé zachovanie životného štandardu.

    Zaujímavé je, že klienti z tejto sociálnej vrstvy obvykle nemajú na poistenie averziu, čo naopak ľudia, ktorí by poistenie potrebovali majú.

    Drvivá väčšina ľudí sú zamestnanci poprípade malí živnostníci, žijúci obrazne povedané z mesiaca na mesiac a v lepšom prípade si okrem splátok hypotéky a iných úverových produktov môžu dovoliť odkladať iba desiatky, alebo v lepšom prípade stovky EUR.

    V prípade dlhodobého výpadku príjmu, napríklad z dôvodu zdravotných problémov, po úraze alebo chorobe, sa človek dostane do finančne nepríjemnej situácie a často sa stáva finančne závislým na svojom okolí. Ešte horšie je to vtedy keď sa jedná o živiteľa rodiny.

    O niečo lepšiu situáciu má človek, ktorý má finančnú rezervu a môže ju použiť na preklenutie takého obdobia, ale treba si uvedomiť, že v takom prípade zámer na ktorý mal peniaze odložené sa vďaka tomu musí odložiť, alebo v niektorých prípadoch dokonca zrušiť.Mať poistenie je múdre!

    PRÁVE NA TAKÉTO SITUÁCIE JE DOBRÉ POISTENIE!

    Pokiaľ si platíte zmysluplné poistenie tak sa dlhodobého finančného výpadku nemusíte obávať. Keď je reč na tému zmysluplné poistenie, tak to je kapitola sama o sebe, lebo v praxi si drvivá väčšina ľudí platí poistenie, ktoré by im nepomohlo vôbec alebo iba symbolicky.

    Z môjho pohľadu je to najmä preto, že „poisťovák“ alebo „finančný poradca“ dostane svoju províziu iba keď uzatvorí zmluvu, ktorú klient platí. Zo strachu, že by poistenie mohlo byť drahé a klient by ju nechcel, radšej ponúkne také poistenie, ktoré sa aj klientovi zdá primerané, bez ohľadu na to či poistná ochrana je dostatočná.

    Zlatý klinec je keď sa pripojí “sporiaca”, alebo investičná zložka, ktorá sa s obľubou predáva štýlom:

    „…a keď si priplatíte iba zopár euro navyše, tak si aj nasporíte a peniaze sa Vám na konci vrátia.“

    Keď sa to takto jednoducho prezentuje tak si človek povie: „No nekúp to!“ Pokiaľ si teraz hovoríte, že niečo podobné sa stalo aj Vám tak by to nebolo nič zvláštne, lebo z mojej praxe to je skúsenosť 9tich ľudí z 10tich.

    AKÉ JE RIEŠENIE?

    Riešením je úprava poistky v prípade, že produkt požadované zmeny dovoľuje a nie je predražený v porovnaní s konkurenciou na poisťovacom trhu. Pokiaľ nemáte istotu či poistenie potrebujete, alebo či poistenie, ktoré si platíte je dobre nastavené, tak odporúčam vyhľadať profesionála.

    Zistite si referencie na poradcu ešte pred stretnutím, najmä spôsob akým poistenie vysvetľuje a odporúča.

    AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?


    Petr HechtbergerPetr Hechtberger sa dlhodobo profesionálne venuje financiám.

    Pomáha klientom zjednodušiť ich šanóny plné finančných produktov, ktoré pre nich často nie sú výhodné v porovnaní s konkurenciou. Poskytuje komplexné finančné sprostredkovanie a publikuje odborné články o financiách písané ľudskou rečou.

    Bol vymenovaný ako TOP finančný sprostredkovateľ pre Fincentrum a.s.

    Viac informácií na www.hechtberger.com.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články