Viac

    Prečo sa bojíme kontaktovať cudzích ľudí?

    Každý kto sa rozhodol, že vybuduje svoje MLM podnikanie príde skôr či neskôr na to, že bez kontaktovania cudzích ľudí to proste nepôjde. Ale prečo to väčšine networkérov robí problém? Prečo to nerobíme s ľahkosťou a nadšením?

    Príčin môže byť viacero.

    Naše presvedčenie

    Keď sme boli deti, rodičia nám hovorili, že sa nemáme rozprávať s cudzími ľuďmi. Dokonca o tom bola natočená aj rozprávka “Tri kozliatka”. Čo si po tom o tom máme myslieť? Takto väčšina z nás získala presvedčenie, že kontaktovať cudzích ľudí je niečo zlé.

    Len tí, čo nás poznajú, budú s nami spolupracovať

    MLM podnikanie je o vzťahoch a ich budovaní medzi ľuďmi. Aj naši známi boli predtým pre nás cudzí ľudia. A ako sme sa s nimi spoznali? Buď oni alebo my sme museli otvoriť ústa. A bolo to. Nič zložité a neprirodzené.

    Ja na to nemám, nedokážem to

    Toto presvedčenie je hádam najväčšou prekážkou, akú môžeme mať. Ak si niečo vsugerujete, tak tomu aj skôr či neskôr uveríte. Ak si poviete, že to dokážete, máte pravdu. Ak si poviete, že to nedokážete, tiež máte pravdu.

    mlm

    Netvrdím, že kontaktovanie cudzích ľudí je jednoduché, ale tréningom vám to pôjde stále lepšie a lepšie. Mala by vám v tom pomôcť vaša sponzorská línia a ukázať vám, ako sa to robí správne.

    Ja sám som mal problém osloviť cudzieho človeka, ale postupom času som si z toho urobil hru. Kto s tým má problém, alebo nevie ako na to, nech mi napíše na email a rád mu dám praktické rady a tipy z praxe.

    Ak sa vám článok páčil, dajte mu like, pridajte svoj komentár pod článok a zdieľajte ho so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach alebo ma osobne kontaktujte.

    Prajem vám veľa úspechov!


    Dušan Daniel

    Networkér, autor blogu www.dusandaniel.sk. Podnikám v oblasti multilevel marketingu. Pomáham ľudom dosiahnuť úspech v MLM.

    Robím to čo ma baví a to je práca s ľudmi, čo sa rozhodli, že si splnia svoje sny. Ukazujem ľudom ako efektívne budovať databázu kontaktov a kontaktovať prospektov.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články