Viac

    Tretí ročník výstavy pre podnikanie a franchising bol úspešný

    Na začiatku novembra sa v Bratislave uskotočnil tretí ročník Medzinárodné výstavy pre podnikanie a franchising, ktorý prinesol 37 frančizingových konceptov a vzdelávanie, hlavne v rámci prebiehajúceho sprievodného programu Škola frančízingu.

    Výstavu navštívilo celkom 358 návštevníkov, ktorí prejavovali záujem o vzdelávanie a informácie v obore a 84 percent z nich odchádzalo veľmi spokojných s ponukovou odborných prednášok. A 24 percent zúčastnených chcelo získať informácie v rámci vzdelávania Škola frančízingu.

    Podľa ankety, ktorú organizátor uskutočnil v rámci bezplatnej registrácie na výstavu na vzorku 87 percent návštevníkov, celkom 62 percent zúčastnených uvažuje o kúpi frančízingovej licencie, výstavu navštívili z dôvodu získania informácií o novinkách a možnostiach, ktoré obor prináša. Tiež navštívili jednotlivé frančízingové koncepty, ktoré sa výstavy zúčastnili na výstavnej ploche a v rámci prezentácie franchísingových konceptov, ako súčasť sprievodného programu.

    Zhruba polovica respondentov je v zamestnaneckom pomere a uvažuje o ďalších možnostiach, viac než 27 percent bolo z podnikateľskej sféry a prilákala ich možnosť oboznámiť sa s ponukou výstavy.

    Hlavným partnerom výstavy bola Slovenská franchisingová asociácia (SFA) a Zväz podnikateľov Slovenska.

    „V poslednej dobe nastal pozitívny trend, že okrem zaujímavých zahraničných konceptov, vznikajú na trhu nové pôvodné slovenské franchisingovej firmy,“

    dodáva Jozef Šétaffy, prezident Slovenské franchisingovej asociácie.

    „Tři roky ukázaly životaschopnost koncepce specializovaných výstav s hlavním tématem franchisingu. Téma franchisingu přináší nejenom obchodní efekty pro zúčastněné, ale také možnosti informovat se , vzdělávat a dovědět se něco více v osobních rozhovorech se zástupci franchisingových konceptů,“

    Jiří Krajča, manager výstavy .

    Výstava konaná v Prahe a Bratislave, prináša nielen obchodné efekty pre zúčastnené, ale aj možnosti predom informovať, vzdelávať a diskutovať o obore, ktorý je vo svete v rámci malého podnikanie veľmi rozšírený.

    Okrem slovenských a českých konceptov sa na výstave predstavili aj spoločnosti z Rakúska, Nemecka, Dánska alebo USA.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články