Viac

    Ako si vytvoriť úplne nové meno cez sociálne média

    Online reputácia vašej značky je v súčasnosti dôležitejšia než kedykoľvek predtým. Jedným z nástrojov, ktoré pomôžu businessom s ich zámerom sú sociálne média. Preto ak ste tak ešte doteraz nespravili, mali by ste začať propagovať svoju značku cez sociálne média. Tu sú 4 tipy ako začať.

    Online reputácia vašej značky je v súčasnosti dôležitejšia než kedykoľvek predtým. 2014 Edelman Trust Barometer objavil, že 65% online používateľov sa spolieha na webové vyhľadávanie, aby našli informácie o ľuďoch a spoločnostiach.

    Jedným z nástrojov, ktoré pomôžu businessom s ich zámerom sú sociálne média. Škrtnite to; v súčasnosti je to TEN PRAVÝ nástroj pre business.

    Asi 92% obchodníkov skúmalo v 2015 Social Media Marketing Industry Report a nazvali tento nástroj životne potrebným pre svoje obchody.

    Okrem toho 90% odhalilo, že sociálne média zvýšili ich vyhliadky, k tomu 69 % ich chválilo pre schopnosť vytvoriť lojálnych fanúšikov.

    Preto ak ste tak ešte doteraz nespravili, mali by ste začať propagovať svoju značku cez sociálne média. Tu sú 4 tipy ako začať.

    Dôkladne vyberte platformu zo sociálnych médií, ktorú využijete

    Existuje množstvo platforiem, z ktorých si môžete vybrať na začatie vašej značky. Hoci, musíte si to dobre premyslieť a vybrať takú, aby ste neboli rozširovaný príliš slabo.

    Zvolenie si viacerých platforiem v jednom okamžiku bude negatívne vplývať na vašu značku, keďže nebudete schopný dosiahnuť potrebného publika. Na pomoc s rozhodovaním tu je krátky náhľad troch najväčších:

    Facebook. Facebook je najväčšia sociálna sieť v podmienkach vedenia mena a počtu používateľov. Cez túto platformu máte prístup k viac než 1,55 biliónom používateľom rovnako ako k dosahu nástrojov, ktoré by vám pomohli rozprúdiť business.

    Ak ste nováčikom v značkovaní cez sociálne média, tu by ste mali začať. Nielen, že môžete zdieľať fotografie, videá a updaty bez toho, aby ste sa báli limitov, ale Facebook vám tiež dovoľuje vytvoriť reklamu s dobre vytvorenou platformou.

    Twitter. Napriek 140-znakovému limitu, Twitter je skvelou platformou na postovanie updatov, videí, obrázkov, prieskumov a mnoho ďalších.

    Kvôli kontaktu s ďalšími používateľmi je jedným s najlepším sociálnych sietí, a má svetovo viac než 320 miliónov aktívnych používateľov. Výsledkom toho je, že je to najlepšia voľba pre obchodné značky rovnako ako prácu so zákazníckym servisom.

    Pinterest. Pravdepodobne ste čakali na treťom mieste LinkedIn, ale pravdou je, že Pinterest vystúpil na vrchol sociálnych sietí v oblasti nástroja na propagáciu značky.

    Platforma ponúka digitálnu nástenku, ktorú môžete využiť na organizáciu kolekcií obrázkov zobrazujúcich vaše ponuky, vaše pracovné miesto a ľudí z vašej spoločnosti.

    Napriek tomu, Pinterest je viac než vhodné miestečko, pretože väčšina používateľov sú ženy a najpopulárnejšie kategórie sú spojené s módou, jedlom, krásou a cvičením.

    Udržiavať konštantné zobrazenie cez účty na sociálnych médiách

    Tvorba značky je celá o zobrazovaní. Od vášho loga k vášmu menu, a celou cestou k profilovému obrázku, všetko by mali byť neustále spoznateľné. Mali by ste vytvoriť unikátnu identitu cez vás dizajn.

    Napríklad, môžete využiť paletu farieb a štýl svojho loga, aby ste designovali vaše stránky a ukotvili svoju značku. Pre inšpiráciu, pozrite si, čo leaderi vášho priemyslu robia a vezmite si od nich lekciu.

    Vytvorte hodnotný, zdieľania-hodný obsah

    Väčšina obchodov robia jednoduchú chybu tým, že produkujú obsah, ktorý by chceli čítať oni, alebo len jednoducho dodržujú deadliny zaznačené na svojich kalendároch.

    Na čo by ste sa mali sústrediť je, ako vytvoriť užitočný obsah, pri ktorom vaši čitatelia nebudú premýšľať a ihneď ho budú zdieľať. Môžete jednoducho nájsť, čím sa zaoberá vaše publikum.

    Opýtate sa priamo svojich členov alebo si prezrite, čo robí konkurencia. Nezdieľajte slepo alebo plagiáty, pretože tieto ťahy ovplyvnia budovanie vašej značky. Miesto toho, pouvažujte nad niektorými z nasledujúcich tipov:

    • Uistite sa, že obsah, ktorý zdieľate, podporuje obraz vašej značky. Jediný faktor, ktorý by ste určite mali skúsiť, je pridávať do postov humor. Uistite sa, že sa hodí k publiku.
    • Dajte pozor, aby štýl a obsah vašich postov bol dôležitý pre značku. Nemôžete zverejňovať blog len preto, lebo téma je aktuálna alebo v nej máte osobný záujem. Všetko, čo zverejníte, musí byť relevantné pre vašu webstránku. Pouvažujte, ako by sa vaši návštevníci cítili, keby ste písali o duchoch na webovej stránke určenej financiám? Akýkoľvek post, ktorý pojednáva o irelevantnej téme sa stretne s kritikou, bez ohľadu na to, ako dobre je napísaný. Dokonca ak vaši návštevníci aj majú záujem o duchov, stále budú považovať post za nedôležitý a spamujúci a vašu stránku môžu označiť za nespoľahlivú.
    • Zistite, aký obsah dosiahne najväčšiu viditeľnosť cez vaše sociálne média. Použite analytiku, aby ste prišli na to či publikum preferuje napríklad články pred obrázkami.
    • Nehanbite sa použiť vizuálny obsah. Obrázky vám garantujú o 94% viac videní. Dokonca obsah na Twitteri s obrázkami dosahuje dvakrát viac videní ako obsah len s textom.

    Zúčastnite sa diskusie

    Jednou z najdôležitejších ciest ako vytvoriť základňu fanúšikov a vybudovanie publika je socializovať sa s obsahom. Najskôr budete potrebovať dostať sa do kontaktu s vplyvnými ľuďmi na sociálnych médiách, ktorí už upevnili svoju značku.

    Potom ich môžete zmieňovať vo vašich postoch, inšpirovať ich do kontaktu s vami a, nakoniec, zdieľať váš obsah s ich nasledovateľmi. Mali by ste sa zapojiť aktívne do diskusie, aby ste ukázali svoju zručnosť, kým budete vytvárať most medzi vami a vašim publikom.

    Nasledujte a dbajte na tieto kroky. Lebo ak budete ignorovať marketing na sociálnych médiách, vaša značka môže pomaly zmiznúť…Buďte zaneprázdnení. Dostaňte svoju značku do povedomia.

    AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?


    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články