Keď urobí automobilka Bugatti krok, tak to počuť. Najnovšie sa už pred časom predstavila novinkou s názvom Chiron. Štúdia sa stala skutočnosťou a dnes je reálnym autom so skutočnými kupcami. A dorazila aj na americký trh. Kto však kupuje takmer trojmiliónové auto?
Na celom svete existuje k dispozícii a ku kúpe zhruba 250 vozidiel tejto značky a modelu. Nie je to vôbec veľa a hoci sa cena tohto exempláru zdá viac ako astronomická, automobilka očakáva, že bez problémov svojich kupcov a nových majiteľov Chirona nájde.
Existuje dostatočne veľa boháčov, ktorí si auto môžu dovoliť, ale aj tak musia stáť v zástupe.
POLOVICA VYPREDANÁ
Konkurentmi sú totiž už prvotní majitelia áut Bugatti, ktorí jednoducho prírastok v značke chcú do svojej zbierky. Čo však tomuto ošiaľu predchádzalo?
Značka Bugatti predstavila auto už pomerne dávno, a to minulý rok v Ženeve, keď stanovila cenu na 2,99 milióna dolárov. Lenže až nedávno sa vozidlo dostalo na americkú pôdu. Inak do sveta s najväčším počtom milionárov a miliardárov.
Takpovediac čakalo sa aj na moment, keď sa ponuka stretáva s dostatočne veľkým dopytom. Do predaja sa dostane budúci mesiac. K dispozícii je stále totiž zhruba 250 z celkových 500 vozidiel, a ako uvádza automobilka, prvá polovica bola predaná ešte predtým, ako vozidlo vôbec vyrobili.
vysvetľuje šéf Bugatti Wolfgang Dürheimer.
MLADÍ V ZORNOM POLI
A to je rozdiel medzi majiteľmi modelov Bugatti a napríklad značky Lamborghini Aventador. Je to jednoducho iná liga obchodníkov a kupcov. Podľa šéfa značky má totiž priemerný majiteľ Bugatti doma zbierku zhruba tridsiatich automobilov.
Ako dodáva, značka je obľúbená najmä v Európe, ale nie napríklad v Číne. Aj preto vstup na americký trh má byť s Chironom krokom, ktorý bude počuť.
Bugatti predáva podľa údajov automobilky, ktoré zverejnila pri príležitosti začiatku predaja v Spojených štátoch, zhruba 37 percent áut v Európe, 30 percent v USA a 26 percent na Blízkom východe.
Polovica aktuálneho zoznamu vlastníkov, dodáva šéf, je pre značku úplne nová. A to bol cieľ.
V minulosti totiž oblé a bacuľaté auto Veyron nachádzalo úzku skupinu priaznivcov, Chiron však má agresívnejší dizajn a cieľ osloviť mladších bohatých, ktorí budú zároveň novými fanúšikmi značky. Posúďte sami, či sa nimi stanete aj vy.
AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?
- Zdroj: JET by J&T Banka
- Zdroj obrázkov : Bugatti