today-is-a-good-day
Viac

    Zakladatelia slovenského start-upu Ephemeris: „Dúfame, že náš diár pomôže miliónom ľudí!“

    Šesťčlenný medzinárodný tím na čele so Slovákmi Matúšom Horniačekom a Valeriánom Lukačkom, prišli na trh s diárom Ephemeris, ktorý ponúka úplne nový koncept plánovania...

    Šesťčlenný medzinárodný tím na čele so Slovákmi Matúšom Horniačekom a Valeriánom Lukačkom, prišli na trh s diárom Ephemeris, ktorý ponúka úplne nový koncept plánovania.

    To pomáha ľuďom zvyšovať produktivitu, efektívnejšie budovať nové návyky či bojovať s prokrastináciou. Projekt momentálne bojuje o podporu na svetovej crowdfundingovej platforme Kickstarter.

    Ako vznikol nápad vymyslieť tento diár?

    „Už od od 14-15 rokov som si rád zapisoval, nielen svoje povinnosti, ale aj to, aký som mal deň, aké sú moje ciele, na čo sa chcem v živote sústrediť apod. Mal som na to však vždy 2-3 rôzne diáre či zošity, lebo neexistoval jeden produkt, kde by som si vedel zapisovať všetko naraz. Bol v tom jednoducho chaos. Denník Ephemeris rieši práve tento problém. Jeho silnou stránkou je inovatívny koncept plánovania, ktorý vám postupnými krokmi pomôže zlepšiť si život,“

    vyjadril sa zakladateľ a CEO projektu Matúš Horniaček.

    Diár obsahuje rôzne nástroje ako vytváranie si nových pozitívnych návykov na základe metódy Jerryho Seinfelda, plánovanie cvičenia a relaxácie, pravidelné vyjadrovanie vďačnosti, sústredenie sa na najdôležitejšie ciele každý deň/mesiac/rok, plánovanie odmien za každý dosiahnutý cieľ a mnoho ďalšieho.

    Aj napriek bohatej ponuke prvkov si denník dokáže zachovať minimalistický dizajn. K dispozícii sú momentálne dve verzie – polročná a ročná verzia, v štyroch rôznych farbách (tmavomodrá, bordová, hnedá a svetloružová). Nahliadnuť do vnútra diára môžete priamo tu.

    Veľké ambície

    Projekt momentálne hľadá podporu na crowdfundingovom webe Kickstarter.com. Ephemeris si za cieľ kampane stanovil vyzbierať niečo vyše 25 000 kanadských dolárov. Výmenou za podporu je možné získať diár za výhodnejšiu cenu v porovnaní s tou, za akú sa bude produkt predávať po skončení kampane.

    A prečo projekt zvolil medzinárodnú crowdfundingovú platformu, aj keď existujú slovenské respektíve české portály ponúkajúce podobné služby?

    „Pre Kickstarter sme sa rozhodli preto, lebo máme medzinárodné ambície. Chceme, aby tento diár mohol do budúcna pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí, ideálne v miliónoch. Taktiež by sme radi inšpirovali ďalších mladých ľudí. Chceme ukázať, že biznis s medzinárodným dosahom sa dá úspešne vybudovať aj keď človek žije na Slovensku či v Česku,“

    povedal spoluzakladateľ Ephemeris-u Valerián Lukačko.

    Chcete si zabezpečiť svoj vlastný inovatívny diár alebo by ste radi podporili perspektívny slovenský projekt? Môžete tak urobiť prostredníctvom kampane na Kickstarter-i TU

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články