test
Viac

    Reklama na internete: Získajte pasívny príjem vďaka reklamným systémom

    Reklama na internete je skutočne širokým pojmom. V online prostredí sa neustále objavujú nové možnosti, platformy a typy reklám, ktoré môžete zacieliť na svoje publikum. V tomto článku sa dozviete viac o reklamných systémoch a o tom, ako jednoducho získať pasívny príjem z preklikov.

    Zdroj obrázku: GaudiLab / Shutterstock.com

    Čo sú reklamné systémy a ako fungujú? 

    Reklamné systémy umožňujú vlastníkom webov zarábať tým, že opačnej strane (inzerentom) ponúkajú reklamný priestor za menšiu peňažnú odmenu. Princíp, na ktorom tieto systémy fungujú je naozaj jednoduchý a vy sa nemusíte takmer o nič starať. 

    Prvým krokom je registrácia do systému. V rámci Google reklamy môžete využiť napríklad AdSense. Inými, často využívanými platformami je eTarget, AdFox či český Sklik

    Následne dostanete vygenerovaný kód, ktorého umiestnením na váš web automaticky sprístupníte reklamusvojmu publiku. Táto internetová reklama môže mať obrázkovú (banner), textovú alebo kombinovanú podobu. Z každého kliku potom dostanete od reklamného systému určité percento výnosov

    Koľko si môžem zarobiť?

    Na túto otázku žiaľ neexistuje presná odpoveď. Výška odmeny závisí od niekoľkých premenných, a to od: percentuálneho podielu odmien stanoveného jednotlivými systémami (pri Google AdSense je to cca 70 %), návštevnosti vášho webu a od ponuky inzerenta (záleží od kľúčového slova). Tieto sumy sa pohybujú v centoch.

    Aký je spôsob vyplácania? 

    Uplatňujú sa 2 modely, a to metóda CPC, kedy peniaze dostanete za každý jeden klik alebo metóda CPM, tzn. za tisíc zobrazení danej reklamy. Peniaze vám budú vyplatené spravidla raz do mesiaca. Každá spoločnosť má svoje podmienky, ktoré je potrebné si naštudovať.

    Aké sú výhody a nevýhody?

    Výhodou tohto druhu reklamy na internete je jednoduchosť jej správy a nastavení. Ak je váš web pre užívateľov atraktívny, ľahko dosiahnete pasívny príjem z preklikov. Nevýhodou je na druhej strane, závislosť od návštevnosti a obmedzená možnosť nastaviť relevantnosť zobrazenia – konkrétny obsah vyberá reklamný systém.  

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články