Slovenská firma CreoCom a jej propagačné predmety slávia úspech aj za hranicami

Veľmi rád čítam príbehy o úspešných firmách, za ktorými stoja odhodlaní ľudia plní entuziazmu. O to viac ma teší, keď tieto firmy pochádzajú zo Slovenska.Takou firmou je aj spoločnosť CreoCom z Trnavy, ktorá už 11 rokov vyrába reklamné predmety...

272

Veľmi rád čítam príbehy o úspešných firmách, za ktorými stoja odhodlaní ľudia plní entuziazmu. O to viac ma teší, keď tieto firmy pochádzajú zo Slovenska.

Takou firmou je aj spoločnosť CreoCom z Trnavy, ktorá už 11 rokov vyrába reklamné predmety. Momentálne je u nás jednotkou na trhu, keď dokázala predať približne až 2 milióny kusov reklamných predmetov!

Všetko to začalo USB kľúčom

Nápad založiť firmu, ktorá bude vyrábať takéto propagačné predmety s logom firmy, vznikol na vysokej škole v hlavách dvoch Martinov – Hlavatoviča a Buša. Do podnikania sa pustili v dobe, kedy po DVD a CD nosičoch na trh prichádzali prvé USB kľúče.

Firemné USB sa osvedčili a v krátkom časovom slede sa pridali aj ďalšie reklamné predmety.

CreoCom dnes zabezpečuje viac ako 25 kategórii propagačných predmetov od diárov, cez reklamné perá, zapaľovače, šálky, tričká až po tlačoviny. Veľmi obľúbené sú napríklad aj prenosné nabíjačky

hovorí konateľ spoločnosti Martin Bušo.

Plnia predstavy všetkým klientom

V súčasnosti firma spolupracuje s viacerými reklamnými agentúrami u nás i v zahraničí. Za roky fungovania sa stretli s najrôznejšími požiadavkami klientov. Majitelia firmy hrdo hovoria, že sa dokážu popasovať s úplne každou úlohou.

CreoCom vraj akékoľvek predstavy premení na reálne propagačné predmety. A pri pohľade na ich diela a referencie im rozhodne dávam za pravdu a neodvážim sa zapochybovať. Stačí sa len pozrieť na prepracované reklamné USB kľúče v tvare lietadla, nákladného auta, kostola či dokonca vagóna.

Snažíme sa poskytovať kvalitné služby a pristupovať ku každému klientovi individuálne. Cieľ je jasný – porozumieť zákazníkovi a dodať mu presne taký produkt, aký si predstavoval

hovorí Martin Hlavatovič. Ako som sa ďalej dozvedel, tak propagačné predmety vyrábajú aj z rôznych materiálov.

Klientovi sa vždy snažia odprezentovať návrhy reklamných predmetov a zároveň poskytnú cenné rady a tipy. Takže pokiaľ by ste chceli propagačné predmety, ale nemáte predstavu ako by mali vyzerať, tak nemusíte zúfať. Dostane konzultáciu od skutočných profesionálov.

Proklientsky prístup a inovácia je kľúčom k úspechu

Ak by ste si mysleli, že stačí vedieť predávať a spustiť reklamné kampane, tak sa mýlite. CreoCom patrí medzi firmy uvedomujúce si fakt, že cesta k úspechu vedie cez spokojného klienta.

Budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi je to, čo získate len firemnou politikou zameranou na zákazníka a jeho potreby.

Budujeme s klientmi vzťah a dôveru, ktorá sa zakladá na slušných partnerských vzťahoch. Vždy sme pripravení komunikovať a plniť požiadavky bez ohľadu na veľkosť klienta

hovorí ďalej Martin Hlavatovič.

Ako obaja jednohlasne dodávajú, tak dôležité je nezaspať na vavrínoch a neustále inovovať. Do našich končín prinášajú nové myšlienky a nápady, ktoré získavajú na výstavách v Nemecku alebo v ďalekej Číne.

Pokiaľ máte firmu, ktorá sa potrebuje originálne odprezentovať klientom, tak sa pozrite na reklamné predmety CreoCom. Určite nájdete niečo, vďaka čomu si vás zákazníci vryjú do pamäti.

Viac o spoločnosti sa dozviete aj na ich stránkach www.reklamne-predmety.sk a www.creocom.sk, prípadne na telefónnom čísle 033/53 31 975.

PRIDAŤ KOMENTÁR