Veľmi rád čítam príbehy o úspešných firmách, za ktorými stoja odhodlaní ľudia plní entuziazmu. O to viac ma teší, keď tieto firmy pochádzajú zo Slovenska.
Takou firmou je aj spoločnosť CreoCom z Trnavy, ktorá už 11 rokov vyrába reklamné predmety. Momentálne je u nás jednotkou na trhu, keď dokázala predať približne až 2 milióny kusov reklamných predmetov!
Všetko to začalo USB kľúčom
Nápad založiť firmu, ktorá bude vyrábať takéto propagačné predmety s logom firmy, vznikol na vysokej škole v hlavách dvoch Martinov – Hlavatoviča a Buša. Do podnikania sa pustili v dobe, kedy po DVD a CD nosičoch na trh prichádzali prvé USB kľúče.
Firemné USB sa osvedčili a v krátkom časovom slede sa pridali aj ďalšie reklamné predmety.
hovorí konateľ spoločnosti Martin Bušo.
Plnia predstavy všetkým klientom
V súčasnosti firma spolupracuje s viacerými reklamnými agentúrami u nás i v zahraničí. Za roky fungovania sa stretli s najrôznejšími požiadavkami klientov. Majitelia firmy hrdo hovoria, že sa dokážu popasovať s úplne každou úlohou.
CreoCom vraj akékoľvek predstavy premení na reálne propagačné predmety. A pri pohľade na ich diela a referencie im rozhodne dávam za pravdu a neodvážim sa zapochybovať. Stačí sa len pozrieť na prepracované reklamné USB kľúče v tvare lietadla, nákladného auta, kostola či dokonca vagóna.
hovorí Martin Hlavatovič. Ako som sa ďalej dozvedel, tak propagačné predmety vyrábajú aj z rôznych materiálov.
Klientovi sa vždy snažia odprezentovať návrhy reklamných predmetov a zároveň poskytnú cenné rady a tipy. Takže pokiaľ by ste chceli propagačné predmety, ale nemáte predstavu ako by mali vyzerať, tak nemusíte zúfať. Dostane konzultáciu od skutočných profesionálov.
Proklientsky prístup a inovácia je kľúčom k úspechu
Ak by ste si mysleli, že stačí vedieť predávať a spustiť reklamné kampane, tak sa mýlite. CreoCom patrí medzi firmy uvedomujúce si fakt, že cesta k úspechu vedie cez spokojného klienta.
Budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi je to, čo získate len firemnou politikou zameranou na zákazníka a jeho potreby.
hovorí ďalej Martin Hlavatovič.
Ako obaja jednohlasne dodávajú, tak dôležité je nezaspať na vavrínoch a neustále inovovať. Do našich končín prinášajú nové myšlienky a nápady, ktoré získavajú na výstavách v Nemecku alebo v ďalekej Číne.
Pokiaľ máte firmu, ktorá sa potrebuje originálne odprezentovať klientom, tak sa pozrite na reklamné predmety CreoCom. Určite nájdete niečo, vďaka čomu si vás zákazníci vryjú do pamäti.
Viac o spoločnosti sa dozviete aj na ich stránkach www.reklamne-predmety.sk a www.creocom.sk, prípadne na telefónnom čísle 033/53 31 975.