Tony Robbins a jeho rady ako bojovať s negativitou

Všetci sa so stresom stretávame v každodennom živote. Niekedy je to šéf, niekedy sú to naši priatelia a niekedy je to náš vlastný mozog, ktorý jednoducho nezavrie klapačku. Existujú však účinné spôsoby, ako ho odstrániť.

680

Všetci sa so stresom stretávame v každodennom živote. Niekedy je to šéf, niekedy sú to naši priatelia a niekedy je to náš vlastný mozog, ktorý jednoducho nezavrie klapačku. Existujú však účinné spôsoby, ako ho odstrániť.

Tony Robbinsa patrí medzi najlepších stratégov na život a obchod na svete. Pomohol viac ako 50 miliónom ľudí po celom svete prostredníctvom svojich nahrávok, videí a živých tréningových programov.

Robbins má skvelé riešenie, ako poraziť negativitu. Hovorí, že naše seba-porážajúce myšlienky nie sú založené na tom, kto sme, ale na našich emocionálnych stavoch.

Cvičenie je lepšie ako antidepresíva

Napríklad, ak sa po prebudení cítite pod psa, vaša myseľ bude tvoriť ponuré príbehy o vašom živote. Ak si však zájdete zabehať a vrátite sa, vaša myseľ bude tvoriť šťastný príbeh.

Nízky citový stav povedie k negatívnym príbehom. To je dôvod, prečo cvičenie funguje lepšie ako antidepresíva pre ľudí trpiacich depresiou.

Aby ste sa zbavili negatívneho myslenia, kľúčom je zmeniť vašu biochémiu. Negatívny hlas zmizne prostredníctvom akejkoľvek intenzívnej fyzickej aktivity, ako sú kliky, beh, drepy, atď.

Robbins sa v živote vysporiadava s negativitou podľa princípu Stav-Príbeh-Stratégia.

Ak ste v smutnom emocionálnom stave, započujete z vašej mysle smutný príbeh a vaša stratégia bude rovnako zlá.

Tony hovorí, že musíte najskôr podnietiť svoj stav mysle – to znamená napraviť svoju biochémiu fyzickým cvičením. Niekedy nie je potrebné vyriešiť naše problémy, ale napraviť emocionálne stavy, ktoré vytvárajú tieto problémy.

Tim Ferriss, veľký fanúšik tohto princípu, hovorí:

„Niekedy si myslíte, že musíte prísť na zmysel vášho života, ale v skutočnosti potrebujete len macadamové orechy a studenú sprchu.“

Tony Robbins zvláda v živote negativitu tým, že každodenne podnecuje svoj emočný stav. Tu je jeho ranná rutina:

1. Studená sprcha

Prvá vec, ktorú Tony urobí po prebudení, je skok do studenej sprchy. Studená sprcha vás prirodzene prebudí a nabije energiou do dňa.

2. Dýchacie cvičenie

Toto je podobné jogickému „Dychu ohňa.“ Yogíni tvrdia, že dych ohňa je kľúčom k prístupu k vyššiemu vedomiu. Robbins robí 3 série 30-tich dychov každý deň.

3. Vyjadrovanie vďačnosti

Vyjadrenie vďačnosti je jednoduchý zvyk, ktorý často prináša obrovské výnosy. Tony hovorí, že nemôžete byť zároveň vďačný a nahnevaný, alebo vďačný a mať strach zároveň.

Takže vďačnosť môže detoxifikovať vašu myseľ od negativity. Ak chcete vyjadriť vďaku, stačí spočítať niekoľko vecí, za ktoré ste vďačnými.

4. Modlitba

Nemusíte veriť v Boha, aby sa modlili. Robbins strávi tri minúty, aby našiel silu a zaželal dobrotu svojim blízkym. Požiadajte o silu a zaželajte všetkým veľa šťastia.


www.stavamesauspesnymi.sk

  Oliver Olejník

Mojim cieľom je ľuďom pomáhať prostredníctvom zdieľania rád, myšlienok a tipov tých najúspešnejších ľudí, ktorých sám sledujem a od ktorých sa sám učím a inšpirujúcich príbehov úspešných ľudí, ktorí zmenili tento svet k lepšiemu.

Verím, že tieto veci ľuďom dokážu pomôcť naštartovať ich vysnívaný život, pretože všetko začína túžbou niečo dosiahnuť.

PRIDAŤ KOMENTÁR