today-is-a-good-day
Viac

    Tvorba reklám na internete môže byť náročná

    Reklama, ktorú vidíte po celom internete nemusí byť len stratou času. Najlepšie sú práve také, ktoré si na prvý pohľad nevšimnete, no zaujmú vás. Pri prvom pohľade ani nebudete vedieť, že je to reklama, ale je tak dynamická, farebná alebo naopak jednoduchá, že na ňu musíte hneď kliknúť. 

    Zdroj: Rachata Teyparsit / Shutterstock.com

    Ponúka už pri hľadaní

    Ani najväčší vyhľadávač na svete nie je len obyčajnou stránkou. Ide totiž o obrovský a prepracovaný systém, ktorý zachytáva všetky dáta, ktoré cez jeho polia prejdú. Vďaka tomu je Google reklama jedna z najefektívnejších možností propagácie, akú môžete zvoliť. Samozrejme sa musíte do tvorby zapojiť aj vy. Pomocou Google Ads, ktorá bola navrhnutá práve pre propagáciu firiem a podnikateľov, môžete vytvoriť dostatočne živú a vábivú reklamu, ktorá sa ihneď bude zobrazovať na popredných stránkach vyhľadávača. Nutné je opakovane myslieť na cielenie a kontrolu správnych kľúčových slov, inak hrozí, že sa reklama dostane k ľuďom, ktorí váš produkt alebo službu vôbec nepotrebujú. Zle nastavenou reklamou môžete prísť samozrejme aj o financie, ktoré by mohli byť využité omnoho efektívnejšie.

    Porovnávanie produktov medzi sebou

    Asi každý zdatný užívateľ internetu už niekoľkokrát porovnával určitý produkt, ktorý si chcel kúpiť. Porovnávanie spočíva hlavne v cene, kde v jednom internetovom obchode môže stáť viac eur ako v druhom. Ide o praktickú pomoc. No aj tu je možné využiť reklamu práve k vášmu produktu. Reklamou na cenových porovnávačoch môžete získať verných zákazníkov. Existujú tri pravidlá úspešnej reklamy na tejto platforme. Vytvorenie feedu, ktorý by mal mať čo najmenej chýb. Ďalej úprava cenovej politiky, ktorú viete zdokonaliť práve vďaka tomu, že vidíte ceny na iných e-shopoch. Ako posledný je tu bidding, čiže systematická úprava cenových ponúk v daných porovnávačoch. Ide hlavne o investovanie väčšieho množstva času a peňazí za jedno kliknutie na produkt, o ktorý je záujem a naopak o vyradenie takého, ktorý je pre vás príliš drahý.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články