Viac

    4 nástroje, ktoré vám EXTRÉMNE pomôžu pri rýchlom získavaní klientov cez Facebook

    Túžite občas po tom, aby vám klienti z facebooku volali sami a chceli vaše služby a produkty?

    Aby ste mali vy a váš tím záplavu telefonátov so žiadosťami o vaše služby, produkty či know-how?

    Lenže sami dobre viete, že je s tým spojená aj administratíva, správny time management a často koordinácia členov vášho tímu.

    V tomto článku sa dozviete 4 skvelé nástroje, ktoré vám pomôžu vašu prácu s facebook stránkou zefektívniť, urýchliť a sprehľadniť, a zároveň odstrániť neželané stratové časy, brzdy v procesoch a potenciálne komplikácie.

    Prvý nástroj na získavanie klientov – GOOGLE DOCS

    Fantastický nástroj od Google, ktorý zefektívnite nielen správu vašej facebook stránky, ale hlavne riadenie projektov a komunikáciu vo vašom tíme. Paráda je, že keď niekto urobí v danom dokumente akúkoľvek zmenu, tak to hneď vidia všetci členovia tímu.

    Nedávno som členke v mojom tíme potreboval dať vedieť, ktoré moje články na tomto blogu nesmie zdieľať, pretože nie som spokojný s kvalitou ich editácie.

    Pohodlne a rýchlo som v Google docs vytvoril word dokument a za sekundu som jej ho zazdieľal. Vďaka tomu čitatelia tohto populárneho blogu dostanú len top upravené, graficky pekné a zeditované články.

    Ak tento bezplatný, no extrémne hodnotný nástroj nepoužívate, tak okrádate seba a svoj tím o vyššiu produktivitu.

    Cez tento nástroj môžete spoločne riešiť náročné úlohy hoci ste stovky kilometrov od sebe.

    facebook klienti

    Môžete spustiť tzv. digitálny brainstorming ktory pomôže vašej FB stránke, a vám v konečnom dôsledku rapídne zvýši obraty.

    Pustite sa do spoznávania a aktívnejšieho využívania tohto nástroja a spravujte so svojím tímom vašu facebook stránku omnoho efektívnejšie

    Druhý nástroj na získavanie klientov – CANVA

    Nemáte desiatky hodín času, aby ste sa učili s photoshopom?

    Tak je tu pre vás geniálny nástroj – CANVA, s ktorým sa naučíte vytvárať skvelé grafické obrázky

    Nedávno som potreboval zaujímavý obrázok, ktorý by na mojej facebook fanpage prehovoril k mojej cieľovej skupine. Vďaka CANVA-e som si ho vytvoril doslova za 5 minút.

    Aha:

    klienti z facebooku, charizma

    Tento nástroj dáva pozor, aby vaša grafika bola kompozične v poriadku, moderná a pútavá. Môžete vytvárať infografiky, citáty, grafické prvky alebo vzdelávacie dokumenty pre vašu cieľovú skupinu.

    Ak nemáte nablízku grafika, tak tu nemáte čo riešiť – využite tento nástroj a získavajte potenciálnych klientov ako na bežiacom páse.

    klienti získavať, facebook zákazníci

    Tretí nástroj na získavanie klientov – Profesionálna FOTOBANKA

    Som si istý, že chcete vyžarovať o sebe, že ste TOP profesionál.

    Ak ste ako drvivá väčšina obchodníkov snažiacich sa preraziť online, tak niekedy ´kradnete´ obrázky z internetu bez toho, aby ste za ne zaplatili majiteľovi.

    Prosím, prestaňte s tým.

    Berte si príklady z tohto blogu – využívam tu kúpené obrázky z prestížnej fotobanky BigStock.com

    Je to rozumná a dlhodobá investícia, pretože s kvalitnými obrázkami profesionálnych fotobánk omnoho rýchlejšie vybudujete dojem seriózneho dôveryhodného online obchodníka.

    V marketingu značiek existuje pojem – “emocionálne poziciovanie značky” a stručne hovorí o tom ako chcete byť vnímaný na podvedomej úrovni vášho potenciálneho klienta.

    Kvalitné obrázky od profesionálov vám pomôžu dostať sa do skupiny serióznych online obchodníkov, ktorí to naozaj myslia férovo a seriózne.

    Ak si nemôžete dovoliť BigStock.com, tak odporúčam Dollar Photo Club, kde máte každú fotku za 1 dolár, no kvalita a sortiment je minimálne o 1 úroveň nižšia.

    Štvrtý nástroj na získavanie klientov – AUDIO JUNGLE

    Toto je (ako už z názvu vyplýva) nástroj pre tvorbu zvuku a zvukového “podmazu” k vašim videám či prezentáciám.

    Na stránke audiojungle.net nájdete obrovské množstvo singlov, zneliek, zvučiek a profesionálnych melódií, ktoré dodajú šťavu a šmrnc vašej značke na internete.

    Môžete tak na svoju facebook stránku zverejniť video, ktoré bude mať lepší, pútavejší a profesionálnejší zvuk ako vaša konkurencia.

    Samozrejme, mohol by som tu popísať desiatky ďalších nástrojov, ktoré mne osobne pomáhajú v získavaní klientov cez facebook alebo cez internet celkovo.

    Rád si však niečo nechám aj nabudúce a vám tým aspoň doprajem čas na využitie týchto nástrojov do praxe.

    Takže – teraz už viete ako spravovať facebook stránku efektívnejšie – dajte mi do komentárov vedieť ako vám tento článok pomohol, chcem vedieť, že ste tu boli.


    Silvio MichalSilvio Michal

    pôsobím v predaji od roku 2007. V spoločnosti priameho predaja (Forever Freedom International) som za 2 roky vybudoval sieť 210 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivosti prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho blogu o charizme na Slovensku a manažérom jedného z najúspešnejších blogov o predajných technikách v Čechách a na Slovensku.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články