today-is-a-good-day
Viac

    Ako nájsť nových spoločníkov v MLM

    Mnohí o mne vedia, že som sa v minulosti venoval MLM-podnikaniu. Na začiatku ma naučili – urob si zoznam všetkých známych a oslov ich. Stalo sa. Ale čo potom, keď sa vám kontakty minú?

    Ak to so svojim biznisom myslíte vážne, musíte začať oslovovať cudzích ľudí. (V tom som bol dobrý. Raz som dokonca ukázal marketingový plán aj pani, ktorá do mňa na parkovisku nacúvala s autom Nie je to také ťažké, ako sa možno zdá. Čo k tomu potrebujete?

    • Po prvé – na 100% musíte veriť vášmu podnikaniu.
    • Po druhé si potrebujete uvedomiť, že keď niekomu ukazujete váš obchod, vy od dotyčného nič nechcete. Vy mu dávate príležitosť! To čo odpovie je JEHO problém, nie váš. Nemajte preto zábrany ukázať obchod komukoľvek.
    • A po tretie – využívajte bežné situácie na nadviazanie rozhovorov s ľuďmi! Denne ich stretávate niekoľko. Prečo ich oberáte o možnosť rozhodnúť sa, či sa zapojiť do vášho biznisu alebo nie? Napríklad – chlapík v kuriérskej uniforme, ku ktorému ste si prisadli v reštaurácii, kam chodíte na obed:

    Vidím, že pracujete pre kuriérsku firmu. Je to zaujímavá práca?

    Hádajte, čo vám odpovie?

    Potom môžete pokračovať:

    „Neviem, či vás to bude zaujímať, ale rozbieham jeden obchodný projekt a hľadám teraz pár šikovných ľudí, ktorí by si chceli slušne zarobiť. Chceli by ste vedieť o tom viac?“

    A podľa toho, ako zareaguje, sa zariaďte. Buď si vymeníte kontakty, alebo to necháte tak. Pekné na tom je, že nemáte čo stratiť…

    Ak zvládnete prvé dva body, tretí bude hračka. Len to začnite robiť, škoda každého dňa!

    P.S. Ak sa nevenujete MLM, nevadí. Všetky tri zásady totiž platia aj na tradičný obchod: verte svojmu produktu; nepresviedčajte, iba dávajte príležitosť a urobte čo najviac pokusov. Žiaden rozdiel, či?

    ako predávať


    Martin MisíkMartin Mišík – špecialista na moderné techniky predaja

    Trénuje predajcov a obchodné tímy, ako sa ľahšie dostať k novým zákazníkom, ako sa presadiť popri lacnejšej konkurencii a ako urýchliť uzatváranie obchodov. Vďaka vlastným, takmer 20-ročným skúsenostiam v predaji a testovaním nových metód dnes dosahuje vo svojich obchodných aktivitách viac ako 90% úspešnosť. O svoje skúsenosti sa okrem školení delí aj cez blog: www.akopredavat.sk, kde doteraz uverejnil vyše 180 článkov ako lepšie predávať. Môžete si tam zdarma stiahnuť aj e-book: 7 princípov úspešného predaja. Od roku 2003 vyškolil už viac ako 8.500 obchodníkov a dnes patrí na Slovensku k najvyhľadávanejším školiteľom predajných zručností.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články