Chcete zvýšiť svoje predaje na eBay? Začnite používať túto jednu vec a určite to na svojich predajoch pocítite.

Ak už na eBay predávate, vašou úlohou je stále zlepšovať a zlepšovať váš inzerát, aby ste postupne zaujali čo najväčšie percento návštevníkov.

Pretože načo vám je napr. 1000 pozretí vášho inzerátu, ak je váš inzerát pre ľudínezaujímavý a nedôveryhodný a kvôli tomu dokážete predať napr. len pár ľuďom?

Musíte stále pridávať rôzne vychytávky, testovať nové veci, skúšať a učiť sa, čo na vašich zákazníkov najviac funguje.

Sú veci, ktoré dokážu veľmi silno zvýšiť vaše predaje na eBay. Jednu z týchto vecí si ukážeme v tomto článku.

Čo dokáže navýšiť vaše predaje až o 38%?

Ak ste si všimli, tak v poslednej dobe dosť veľa podnikateľov na Slovensku a v Čechách začína túto vec využívať.

V Amerike je to úplne bežné, pretože konkurencia je tam 10x silnejšia. O čom tu hovorím?

GARANCIA

Ak človek počuje slovo garancia, väčšinou sa mu preháňa hlavou, či sa to oplatí a či to nebudú zákazníci zneužívať.

Oplatí sa riskovať to, že zákazník si produkt vyskúša na niekoľko dní alebo možno aj týždňov a ak nebude spokojný, tak predajca mu vďaka garancii vráti celú časť peňazí?

Ukážeme si, ako to je v realite.

Ako funguje garancia

Výskumy amerických firiem dokázali, že ak používate garanciu a máte ju dobre nastavenú, môže vám zvýšiť vaše predaje až o 45%.

Samozrejme, pri niektorých produktoch to môže byť viac, pri iných menej. Pri garancii na zákazníka vplýva jeden silný psychologický faktor a to je:

Pocit bezpečia

Ľudia majú strach pred nákupom neznámych vecí alebo od neznámych predajcov. Boja sa, či produkt, ktorý si kúpia, bude naozaj presne to, čo chcú.

Garancia tento strach eliminuje na nulu, pretože ak zákazník zistí, že si kúpil a zaplatil za produkt, ktorý nie je taký, ako chcel, tak jednoducho využije garanciu a svoje peniaze dostane späť.

Preto je používanie garancie veľmi silným spúšťačom, ktorý zvyšuje predaje.

Garancia v praxi

Pred chvíľou som spomenul, že podľa amerických výskumov dokáže garancia navýšiť predaje až o 45%.

Samozrejme, je potrebné rátať s tým, že vždy sa nájde niekto, kto túto garanciu využije a požiada o vrátenie peňazí. Takýto ľudia budú a budú vždy.

Ak je ale váš produkt kvalitný a naozaj spĺňa to, čo o ňom sľubujete, tak týchto ľudí vôbec nebude toľko, ako si všetci predstavujú.

Príklad:

Keďže použite garancie zvýši predaje o 45%, znamená to:

Bez použitia garancie – 100 predajov
S použitím garancie – 145 predajov

Samozrejme, nemôžeme rátať čistých 45% naviac, pretože vždy niekto túto garanciu využije.

Pri mojich predajoch približne 5% ľudí využije túto garanciu. Čiže 5% zo 145 predajov je cca 7. Ak by som mal teda 145 predajov, tak približne 7 ľudí by požiadalo o vrátenie peňazí.

Znamená to, že ak zo 145 predajov vrátim 7 ľuďom peniaze späť, tak mám čistých zaplatených až 138 predajov.

Výsledok čistých predajov:Bez použitia garancie – 100 predajov
S použitím garancie – 138 predajovZnamená to, že ak budem používať garanciu, moje čisté zaplatené predaje sa navýšia až o 38%.

Používanie garancie

Ľudia vo väčšine prípadoch vôbec nie sú takí, ako si všetci myslia.

Ak zákazník požiada o vrátenie peňazí, tak v drvivej väčšine je to naozaj preto, pretože od produktu očakával niečo iné.

Áno, samozrejme, nájdu sa aj takí špekulanti, ktorí idú od vás nakúpiť LEN PRETO, že máte garanciu a jednoducho ju zneužijú. Ale takýchto ľudí je naozaj veľmi veľmi málo.

Ako používať garanciu

Porozmýšľajte, akú garanciu viete ponúknuť vy.

Ja osobne využívam 30-dňovú garanciu, pretože moje produkty sú také, u ktorých si zákazník vie do 30-tich dní zhodnotiť, či sa mu kúpa oplatila alebo nie.

Ak ma zákazník požiada o vrátenie peňazí, jednoducho mu ich bez zbytočných otázok vrátim a hotovo. Garancia vám zabezpečí to, že každý váš zákazník bude spokojný.

(Či už s vašim produktom alebo s tým, že svoje peniaze dostane späť). A spokojní zákazníci sú najlepšia reklama. 🙂 Takže určite odporúčam začať využívať garanciu vrátenia peňazí.

Zhrnutie

Využívanie garancie mi zvyšuje predaje približne až o 38 %. Samozrejme, je to veľmi individuálne a vám to môže zvýšiť predaje o trošku menej alebo zase naopak aj viac.

Netreba sa toho báť a jednoznačne vám odporúčam to vyskúšať.

AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?


PRIDAŤ KOMENTÁR