Viac

    3 KONKRÉTNE KĽÚČE Ako rýchlo premeníte Námietku: “Je to drahé…” na “Chcem kúpiť teraz…”

    Už sa vám stalo, že vám na to, čo predávate povedali: “Je to drahé!” ? Stáva sa vám to častejšie? Alebo možno máte v tíme ľudí, ktorí dostávajú túto námietku na cenu častejšie, ako by si želali?

    V tomto článku sa s vami podelím o konkrétne tipy z mojej praxe, čo s tým urobiť a určite si pozrite aj video na konci, kde to celé zhrniem.

    Hodnota verzus Cena

    To je rovnica, ktorá vyjadrí či je niečo drahé – alebo nie je.

    Ak je hodnota, ktorú poskytujem – niekoľko násobne vyššia … a klient vie, že za svoje peniaze dostane fakt super výsledok, účinok … tak je ochotný zaplatiť. Ak si však nie je istý, či vôbec dosiahne výsledok … zvažuje kúpu a hľadá lacnejšie alternatívy.

    Vždy stretnete ľudí, ktorí vám budú hovoriť, že to je drahé …a vždy stretnete ľudí, ktorí s radosťou kúpia to, čo máte vy a ešte vám povedia, že to je málo na to, čo to robí. Každý máme iné priority a pre každého z nás je “drahé” iné.

    Pre niekoho je drahé 5 € za niečo. Pre iného nie je problém zaplatiť za niečo 50 €.

    Niektorí ľudia investujú kopec peňazí do elektroniky a napríklad je im jedno, čo jedia … a iní naopak investujú majland do doplnkov stravy a je im jedno či majú najnovší Iphone :).

    ako dosiahnuť úspech1.kľúč- Správni klienti

    Vybrať si a zamerať sa na Správny “typ” klientov, ktorí chcú, to čo mám ja a je pre nich priorita to, čo ja ponúkam = zaujíma ich to a chcú sa v danej téme zlepšovať.

    Nepresviedčať ľudí, ktorých to nezaujíma – tí nie sú ochotní platiť a nevážia si vašu snahu.

    2.kľúč – Poznať produkty

    Potrebujem poznať produkty, ktoré ponúkam – nielen z brožúry, ALE hlavne osobne a zo vlastnej skúsenosti a zo skúsenosti ostatných.

    Používať to, čo predávam.

    Hovoriť z vlastnej skúsenosti a neskôr pridávať skúsenosti mojich klientov. Ak ešte nemám klientov – hovoriť o skúsenostiach kolegýň a ich klientov, kým si nevybudujem vlastných.

    Nepoužívať naučené formulky, ale hovorovú “ľudskú” reč a vysvetľovať veci polopatisticky, používať príklady a príbehy.

    3.kľúč – Klient je dôležitý

    ZAMERAŤ sa na klienta – neverklíkovať si svoju schému – zamerať sa na jeho potreby, čo chce riešiť a LEN NA TO, ukázať mu, a vysvetliť mu ako mu to pomôže zlepšiť / vyriešiť jeho problém.

    A teraz pre ďalšie rady si pozrite VIDEO

    Čo zmeniť, ak dostávate Námietku “Je to Drahé.”

    Verím, že vám rady pomohli, aplikujete ich do praxe a že do budúcna budete túto námietku dostávať minimálne.


    Silvio MichalSilvio Michal

    pôsobím v predaji od roku 2007. V spoločnosti priameho predaja (Forever Freedom International) som za 2 roky vybudoval sieť 210 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivosti prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho blogu o charizme na Slovensku a manažérom jedného z najúspešnejších blogov o predajných technikách v Čechách a na Slovensku.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články