Stále viac podnikateľov robí správny krok a zakladá si svoje internetové stránky. A nie je to len preto, aby pomohli pravdivosti tvrdenia, že „na webe je všetko“.

Je to aj preto, že je to skvelá forma prezentácie a možnosť, ako nadviazať vzťah s potencionálnym zákazníkom. Už keď ste sa rozhodli pre zakladanie spoločnosti, by ste mali začať pracovať na tvorbe vašej webstránky. Čo všetko by mala mať?

Webdizajn a obsah je dôležitý

Prvý dojem je dôležitý, rozhoduje o tom, ako vás budú ľudia vnímať. Aj preto by ste nemali šetriť na tvorbe web stránky, ušetriť vám môžu pomôcť tonery Samsung v akcii, no nesnažte sa o to pri webe.

Príťažlivý, jednoduchý a moderný dizajn stránky je nutnosťou. Ak však k tomu nepridáte aj kvalitný obsah, je to ako keby ste sa pýtali jednonohého, prečo nedokáže bežať.

A čo je to ten kvalitný obsah? Podeľte sa o svoje know-how, o to, v čom ste najlepší. Urobte to zadarmo a urobte to preto, že chcete pomôcť svojim návštevníkom a nie preto, že je to súčasný trend.

Nízka návštevnosť?

Máte toto všetko a aj napriek tomu je návštevnosť vášho webu nízka? Je to pomerne frustrujúce, najradšej by ste si obuli svoju bežeckú obuv a ušli niekam ďaleko, ale to nemusíte.

Pokračujte ďalej v tvorbe obsahu a zároveň sa poobzerajte po kvalitnej SEO agentúre. Tá odhalí chyby vášho webu a navrhne opatrenia, ktoré vás pomôžu dostať sa na vyššie miesta vo výsledkoch internetových vyhľadávačov a tie vám zase pomôžu zvýšiť návštevnosť.

PPC alebo linkbuilding?

Jednou z možností ako zvýšiť návštevnosť je PPC reklama. Ide o okamžitý nárast návštevnosti, avšak akonáhle ju prestanete platiť, zmiznete z popredných pozícií. Ak sa však rozhodnete pre linkbuilding a SEO optimalizáciu, výsledky síce nebudú okamžité, no ide o dlhodobé opatrenie.

Najčastejšími chybami na weboch, ktoré objaví SEO audit, býva nedostatok textu, málo kľúčových slov, chybné titulky a nadpisy. A keď sa toto odstráni, je na rade aj linkbuilding.

Čo je linkbuilding

Linkbuilding je tvorba spätných odkazov z „cudzích“ stránok, ktoré smerujú na tú vašu. Na čo je to dobré? Výsledky vyhľadávania Google a iných vyhľadávačov sú usporiadané podľa relevantnosti.

A jedným z najdôležitejších kritérií je počet odkazov, čím viac odkazov smeruje na vašu stránku, tým je v očiach Google relevantnejšia a čím je relevantnejšia, tým je vo výsledkoch vyššie. A čím je vyššie, tým je aj vyššia návštevnosť. A čo vaša stránka, potrebuje SEO a linkbuilding? Ak áno, návštívte Seocentrum.sk.