Viac

    Spoločnosť Goodman demonštruje silu e-commerce logistickým priestorom s rozlohou viac ako 1,5 milióna m²

    Elektronické obchodovanie zažíva v Európe boom, Európska únia sa stáva najväčším e-commerce trhom na svete. Od roku 2008 zaznamenala táto oblasť nárast o 12 až 18 % naprieč celou EÚ.

    V roku 2014 bolo v tomto sektore priamo zamestnaných 2,5 milióna Európanov, obrat dosahoval 424 miliárd eur.

    Očakáva sa, že v nasledujúcich piatich rokoch obrat v tomto sektore vzrastie dvojnásobne, čiastočne vďaka nárastu omnikanálových maloobchodných stratégií kamenných maloobchodných predajní.

    Rast tohto sektora bude vyžadovať odhadom 15 miliónov m² nového logistického priestoru.

    Výstavba v oblasti e-commerce

    Pripravení rásť

    Spoločnosť Goodman je dobre pripravená naplniť potreby e-commerce, pretože má bohaté skúsenosti s vývojom majetkových riešení pre tento sektor a ponúka flexibilný na zákazníka orientovaný prístup.

    Jedným z najdôležitejších aspektov je schopnosť skupiny realizovať zložité projekty v krátkych termínoch.

    Spoločnosť Goodman to dosiahla vďaka tomu, že predvída potreby klientov, ťaží z rozsiahlych technických skúseností a znalostí a vlastní kapitál umožňujúci financovať vývoj vlastných noviniek, ktoré dramaticky zrýchľujú časové rámce realizácií projektov, od zahájenia až po prebratie.

    „Logistické reality sa stali kľúčovou strategickou súčasťou e-commerce sektora, majú výrazný vplyv na zákaznícke služby, marže a celkovú konkurencieschopnosť,“

    povedal Philippe van der Beken, Goodman Managing Director for Continental Europe.

    „Naši e-commerce zákazníci vyžadujú celý rad rôznych typov budov, aby mohli zaistiť svoje rozmanité prevádzkové potreby. Náš úspech je založený na pochopení týchto potrieb a našich včasných dodávkach, čo umožňuje úspešnú realizáciu rozvojových stratégií našich zákazníkov.“

    Už takmer desať rokov zaujíma spoločnosť Goodman vďaka svojim rastovým a rozvojovým stratégiám popredné postavenie v oblasti podpory e-commerce spoločností.

    Keď spoločnosť Goodman predala v roku 2006 spoločnosti Amazon prvý logistický areál v kontinentálnej Európe, súčasný gigant elektonického obchodu bol v Európe relatívne novým a neznámym hráčom.

    Spoločnosť Goodman tiež podporila rast európskych e-commerce spoločností ako Zalando (móda) a Home 24 (vybavenie domácností) a zasadila sa o získanie ďalších zákaziek od všetkých troch lídrov na poli on-line maloobchodu.

    Výstavba spoločnosti Goodman

    Popredný európsky developer pre e-commerce sektor

    Okrem areálu Zalando spoločnosť Goodman vyvíja park s rozlohou 40 000 m² pre firmu Cdiscount neďaleko Paríža a tento rok dokončila logistický e-commerce projekt s rozlohou viac ako 100 000 m² pre spoločnosť Home 24 a eBay Enterprise v Nemecku a Alza.sk na Slovensku.

    Od roku 2006 poskytla spoločnosť Goodman riešenia pre širokú škálu e-commerce zákazníkov vo Francúzsku, Nemecku, Poľsku, Slovensku a Veľkej Británii.

    Vďaka hlbokým a rozsiahlym technickým znalostiam v oblasti e-commerce logistických priestorov dokázala spoločnosť Goodman reagovať na rozličné požiadavky jednotlivých zákazníkov a poskytnuté realitné riešenia naplnili ich špecifické prevádzkové potreby.

    Tieto interné skúsenosti sú strategickou prednosťou, ktorá počas technického návrhu týchto často komplexných areálov predstavuje pre zákazníkov priame výhody.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články