Ako presvedčiť nerozhodného človeka k spolupráci v MLM

Predpokladám, že v podobnej situácií ste už boli. Ukázali ste záujemcovi váš biznis plán. Je z vašej ponuky nadšený. Ale má malý problém. Vôbec si neverí. Ako s takýmto človekom pracovať a inšpirovať ho, aby sa rozhodol pre spoluprácu v MLM s vami?

1319

Predpokladám, že v podobnej situácií ste už boli. Ukázali ste záujemcovi váš biznis plán. Je z vašej ponuky nadšený.

Ale má malý problém. Vôbec si neverí. Ako s takýmto človekom pracovať a inšpirovať ho, aby sa rozhodol pre spoluprácu v MLM s vami? Máte s podobnou situáciou osobnú skúsenosť?

Ako ste danú situáciu riešili vy? Máte pred sebou človeka, ktorý:

  • je nerozhodný
  • má pochybnosti
  • neverí si
  • a pod.

Dá sa s tým človekom pracovať a v lepšom prípade, aby sa rozhodol pre spoluprácu s vami?

Poviem vám pár tipov, ako to zvyknem riešiť ja.

Ako presvedčiť nerozhodného človeka k spolupráci v MLM?

Prečo si záujemcovia málo veria v spojitosti s MLM?

To, že si záujemca málo verí, môže mať viacero príčin. Napr. v tom, že pozná pár ľudí  vo svojom okolí, čo s MLM začali a neboli úspešní. Inak je zaujímavé sledovať, ako na základe tejto ich situácie rovno rozhodnú a vedia, že ani oni by úspešní neboli. To samozrejme nemusí byť pravda.

Pravda je ale taká, že ak si sami povedia, že úspešní nebudú, majú pravdu.

Proste ak záujemca trvá na tom, že  úspech v MLM pre neho nie je, nechajte to tak. Rešpektujte jeho rozhodnutie.

Veľa krát má záujemca problém rozhodnúť sa na spoluprácu s vami preto, že vám neverí, že mu pomôžete,  budete stáť pri ňom, poradíte mu a podáte pomocnú ruku. Dnes vám hocikto hocičo nahovorí.

V taktom prípade mu vysvetlím ako funguje náš vzdelávací systém a systém budovania lídrov. A doporučím mu, aby išiel so mnou na najbližšie stretnutie, kde si vie overiť to, čo som mu povedal.

Najaktívnejší obchodní partneri v mojej sieti sa pravidelne vzdelávajú a chodia na obchodné stretnutia. Aj to je jedna z ciest, ako si budovať dôveru s potencionálnym obchodným partnerom.

Sú aj prípady, kedy záujemca má problém s rozhodovaním sa preto, lebo čaká, že niekto iný za neho rozhodne. Ja sa vždy pri každom stretnutí  snažím docieliť to, aby si záujemca zobral nejaký produkt na otestovanie.

Aby mal vlastnú skúsenosť. A dohodnutím následného stretnutia dostáva záujemca priestor na ďalšie svoje otázky, pričom už má aj osobné skúsenosti s produktom.

Platí ale jedno pravidlo. NEPRESVIEDČAŤ, NEPREHOVÁRAŤ, NEVYMÝŠĽAŤ !!!

V MLM nie je cieľom niekoho presvedčiť argumentami a pod., tak ako si väčšina ľudí myslí. Záujemca sa musí presvedčiť a rozhodnúť sám. 

A mnohokrát pomôže aj to, keď záujemcovi poviete, že pre neho vaša ponuka nie je. A hotovo. Proste s akými ľuďmi chcete spolupracovať? S nerozhodnými? Alebo s tými, čo majú vlastný názor a vedia sa rozhodovať.

MLM nie je pre každého. A hotovo.

AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?



Dušan DanielDušan Daniel

Som networkérom a autorom blogu o MLM www.dusandaniel.sk. Podnikám v MLM niekoľko rokov. Na mojom blogu prezentujem svoje praktické skúsenosti.

Vediem team ľudí a pomáham im dosiahnuť úspech. Ukazujem ľudom ako efektívne budovať databázu kontaktov a kontaktovať ľudí. Robím to čo ma baví a to je práca s ľuďmi, čo sa rozhodli, že si splnia svoje sny.

 

PRIDAŤ KOMENTÁR