Viac

    Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

    Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov

    Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR.

    “Ľudia dnes sami rozhodujú o tom, ako bude vyzerať ich vzťah so spoločnosťami, ktorých služby si platia.”

    Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb.

    Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.

    “Žijeme v ére, v ktorej nákupný proces ovláda zákazník, nie predajca, ktorý sa snaží uzavrieť obchod. Dobrou správou je, že ľudia, ktorí to pochopia správne, môžu dosiahnuť fantastický úspech”

    Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

    V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete:

    • prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech,
    • ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom
    • akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci,
    • ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb,
    • aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne,
    • ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu – a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb,
    • prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť,
    • aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť,
    • ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe,
    • ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr,
    • a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní.

    Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články